Klacht Krups: Krups espresso volautomaat koffiemachine.

Klachtnummer
# 525665
Gebruiker
Vanessa.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 30 december 2021 koffiemachine Krups espresso volautomaat via Wehkamp gekocht.
13 feb 2021 het apparaat terug gestuurd met de klacht de koffiemachine geeft geen warm water en geen schuimmelk meer.
5 maart 2021 incompleet koffiemachine terug plus en niet gerepareerd koffiemachine (terwijl dat ze aangeven dat toe gerepareerd is)
5 maart moet ik hem weer ter reparatie terug sturen van Wehkamp klantenservice.
Erger dat dit kan niet denk ik.

Gewenste oplossing

Oplossing :wat zijn mijn rechten en waar moet ik mijn klacht indienen wat via Wehkamp word ik zeer verdrietig en teleurgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen