Klacht Krups: lekkend espresso apparaat

Klachtnummer
# 127150
Gebruiker
Robertimmers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In nog geen 2 jaar het apparaat al 3 keer opgestuurd ivm lekkage en veel herrie nu (na een week) een factuur van meer dan € 100 ontvangen voor reparatie terwijl er 2 jaar garantie op zit!

Waar is de klantvriendelijkheid van tegenwoordig gebleven? Van grote namen als Krups mag je toch verwachten dat ze service hoog in het vaandel hebben staan...

De oplossing

een goed gerepareerd of vervangend apparaat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen