Klacht Krups: Lekkende machine

Klachtnummer
# 647459
Gebruiker
Gebruiker1531353331
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn volautomatische koffie apparaat Krups EA893D lekt na bijna een jaar aan de onderkant. Heb gebeld met de klanten service maar die wilde niet mee denken en verwees mij naar een website. Over de kosten kon men ook niets zeggen zodat ik niet wist welke keus te maken. Door een indicatie kon ik een keus maken of klagen over de levensduur van het apparaat die niet de goedkoopste was.

Gewenste oplossing

Dat het product uit coulance gerepareerd zal worden zoals het onder garantie zou gebeuren. Dit is veel te kort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen