Klacht Krups: Levering defecte koffiemachine

Klachtnummer
# 640574
Gebruiker
Th. Veenstra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Omdat de EA8108 volautomatische espress als beste uit de test kwam deze besteld en werd keurig door UPS bezorgd. Koffiemachine enthousiast uitgepakt en helaas een defect apparaat. Reactie van de klantenservice was dat ik niet kan verwachten dat ze ieder apparaat controleren maar dat ik het kosteloos terug kan sturen. Had de koffiemachine op Texel laten bezorgen maar daar is geen UPS punt. Hier had de medewerker geen oplossing voor. Dus met de boot naar Den Helder om daar het apparaat in te leveren. Al met al heel veel tijd en moeite omdat Krups een defect apparaat levert. Hierover met Krups gemaild maar nog geen oplossing. Inmiddels wel geld terug maar heb daar ook meer dan 2 weken op moeten wachten.

Gewenste oplossing

Compensatie voor alle onnodige moeite.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen