Klacht Krups: Los onderdeel niet verkrijgbaar

Klachtnummer
# 127307
Gebruiker
Trix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krups technische dienst wil geen psijsopgaaf doen onder 115 euro plus verzendkosten voor eigen rekening.Advies gevraagd bij Repaircafe,waar bleek dat 1 onderdeel vervangen moet worden.De koffiebonen worden niet getransporteerd doordat 2 kleine schoepradertjes zijn afgebroken.Verder functioneert het apparaat goed,maar zo niet bruikbaar.Krups weigert dit onderdeel te leveren.
Op mijn voorstel om tegen gereduceerd tarief een nieuw apparaat te sturen wordt niet ingegaan.Slechte service en zeer klantonvriendelijk.

De oplossing

Onderdeel leveren of tegen scherpe prijs nieuw apparaat leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties