Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Krups: Men houdt zich niet aan de wettelijke garantie en helpt klanten niet inhoudelijk met problemen.
Details
Klacht
Mijn koffiemachine gaat vanzelf tussendoor soms uit en geeft steeds de melding dat er geen koffiebonen in zitten. Nu valt dit net na 2 jaar garantie.Ik heb meer dan 4 maanden geen apparaat in huis gehad, hij is meerdere keren omgewisseld omdat de problemen niet verholpen konden worden.
Ik had een leentoestel moeten krijgen gezien de lange periodes, maar daar doet men niet aan.
Wettelijke garantie op dergelijke apparaten is zolang de levensduur van het apparaat geacht mag worden, bij koffiemachines van 800 euro is dit heel wat langer dan 2 jaar.
Zie autoriteit consument en markt.
Echter op mails reageert men half, bel je de klantenservice dan zeggen ze dat ze niets kunnen doen.
Kortom: je wordt gewoon genegeerd en ze willen geld zien, zelfs na alle tijd, moeite en kosten die ik heb gemaakt de afgelopen 2 jaar.
Gewenste oplossing
Graag het apparaat binnen garantie laten reparen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.