Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Krups: Minachting klantenbelangen en/of garantievoorwaarden.
Details
Klacht
Ik heb 12-04-2020 een Krups XN 6018 Nespresso apparaat (2 jaar garantie) gekocht, adviesprijs 329,99 euro. Dit apparaat gaf na 10 maanden de geest. Na veel zoekwerk (Krups wilde mij het adres niet geven) heb ik het apparaat op 09-02-2021 opgestuurd naar het reparatiebedrijf waar Krups mee zaken mee doet. Ik heb van dit bedrijf op 12-02-2021 keurig bericht gekregen dat zij het apparaat hadden ontvangen, en dat zij ermee aan de slag zouden gaan. Na een week kreeg ik van het reparatiebedrijf bericht dat zij het apparaat niet konden repareren. Zij hebben dit op 20-02-2021 gemeld bij Krups. Ondertussen zijn wij 6,5 week verder en heb ik van Krups tot op heden taal noch teken gehoord van hoe het staat met de reparatie en/of vervanging van het apparaat voor een nieuw exemplaar, met uiteraard dan weer 2 jaar garantie. Op mails (2) betreffende het probleem wordt niet gereageerd. Op telefonisch contact van het reparatiebedrijf met Krups wordt niet gereageerd. Mijn telefonische contacten (na lang aandringen contact) leiden ook tot niets: er wordt geen antwoord gegeven op vragen, en hun opmerkingen zijn volstrekt niet ter zake doende!!!Wie geeft mij raad? Zelf ben ik ondertussen zover dat ik van plan ben om bij de politie officieel aangifte te gaan doen van diefstal.
Gewenste oplossing
Ik eis van het bedrijf dat zij gebruik gaan maken van de de algemeen geldende fatsoensnormen zoals wij in Nederland hanteren, en mij vervolgens dus schriftelijk laten weten wat zij van plan zijn.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.