Klacht Krups: missende bestelling

Klachtnummer
# 649562
Gebruiker
BdeG
Datum
0 reacties

Details

Klacht

een onderdeel besteld voor de dolce gusto. nooit een track en trace gehad om het te volgen. 2 weken later nog steeds geen onderdeel en volgens krups is het bezorgd.

dus op moment geen onderdeel en geld weg. en geen idee waar het zou kunnen zijn

Gewenste oplossing

ik zou graag het onderdeel willen hebben..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen