Klacht Krups: Reparatie duurt heel lang

Klachtnummer
# 565260
Gebruiker
Dommel13
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reparatie van opgestuurde espressomachine duurt al 1 1/2 maand vanwege vermeende vertraging in levering van onderdeel. Levering van dit onderdeel werd pas gemeld nadat indicatie reparatie al was afgegeven. Krups/Groupe SEB informeert mij niet uit zichzelf, ik moet zelf initiatief nemen en word aan het lijntje gehouden.

Gewenste oplossing

Mij proactief informeren en (deels) schadeloos stellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krups?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen