Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Krups: Slechte kwaliteit Krups Koffiemachine.
Details
Klacht
Inmiddels 3 negatieve ervaringen over de Koffiemachine Evidence One EA985E10/70ANadat mijn eerste apparaat 3 maanden na aanschaf onherstelbaar stuk was gegaan heb ik van BCC een nieuwe Krups EA895E gekregen.
Goede service van BCC. Positief.
Echter, na 4 maanden kwam er incidenteel steenkoude melk uit het apparaat bij het maken van een cappuccino. Ook absoluut geen schuim, kortom een kouwe zeikbak..Dit probleem kwam in de maanden daarna steeds vaker voor waardoor ik het apparaat vandaag weer ter reparatie aan BCC heb aangeboden.
Het vertrouwen in de Krups koffiemachine was tot een dieptepunt gedaald.
Van een machine van € 599,= mag je toch meer verwachten.
Het enige vertrouwen wat ik had was dat BCC het probleem voor mij zou gaan lossen, ook als dat weer een nieuwe machine zou moeten worden.
Helaas, na onderzoek zijn er geen storingen waargenomen.
Nu, ruim 2,5 jaar na de aanschaf ligt er een plas bruin water onder de machine.
Gemeld bij Krups en bij BCC. Jammer maar de reparatie valt "net" buiten de garantietermijn van 2 jaar, dus de onderzoekskosten, reparatiekosten en verzendkosten zijn voor mezelf.
Schat het bij elkaar zo'n € 250,=
Hij gaat dus, na 2,5 jaar, de puinbak op en nooit maar dan ook nooit meer een Krups.
Gewenste oplossing
Zorg dat ik, ter compensatie en coulance, een nieuwe Evidence EA985E10/70A koffiemachine krijg.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.