Klacht Krups: zeer ontevreden ik ben klaar met Krups komt nooit meer iets van in huis

Klachtnummer
# 292101
Gebruiker
T.J.M. Alards
Datum
0 reacties

Details

De klacht

dolce gusto mijn eerste was de picollo die ging al snel lekken deze ingeruild voor de dolce gusto drop deze begaf het ook al binnen anderhalf jaar .Ter reparatie opgestuurd en ter overbrugging maar weer de picollo gekocht . Je raad het al deze stond binnen een uur in een grote plas water lekte als een zeef . Ik voel me niet serieus genomen door Krups en wordt afgewimpeld met met mailtjes over reparatie opsturen enz op de daadwerkelijke klacht wordt niet ingegaan . Slechte koffiemachines met de nodige gebreken !!!!!
.

De oplossing

Krups moet deze klachten serieus nemen en stoppen met die rommel op de markt te brengen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krups hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties