Klacht Ks-parts.nl: bestelling

Klachtnummer
# 97156
Gebruiker
Rosco P Coltrui
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 4-2 een remkabel besteld, nu is het 12-2 en heb nog niets ontvangen, na herhaaldelijk mailcontact, waarbij aangegeven werd, is verzonden, is geen pakketje maar vrievenbuspakket geworden.......nog steeds niets ontvangen ! Terwijl volgens de site het artikel op voorraad was !

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn produkt, en anders geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Ks-parts.nl
    Datum
    Klant is middels email op de hoogte gehouden en heeft Track en trace ontvangen. Waarom deze bij de klant nog niet binnen is niet bekend, wel is te zien dat hij volgbaar is en pas vandaag met de postbode mee is gegaan voor aflevering.Hierbij de track code: 3SMYPA014489884 postcode 5045XZMet vriendelijke groet,
    Ks-parts

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen