Klacht Ks-parts.nl: geen levering,slechte communicatie

Klachtnummer
# 115226
Gebruiker
Anton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 5-6-2015 onderdelen besteld voor mijn DJ Kymco.Na 2 weken wachten heb ik contact via de mail gezocht waar mijn bestelling bleef.geen reactie.nog maar mailen.
had aangegeven dat ik de delen snel moest hebben,mocht niet alles te leveren zijn dat ze de voorradige dan maar op moesten sturen en het restant bedrag dan maar terug moesten boeken.helaas geen reactie.telefonisch zijn ze helemaal niet te bereiken.na een paar mailtjes kreeg ik een reactie dat er een verzending zou plaats zou vinden,kreeg een tack and trace nummer die steeds een dag verschoof met de levering.
heb een mail gestuurd dat ik van de bestelling af zag (heb de delen elders gehaald)en het bedrag terug gestort wilde hebben.

kreeg geen reactie.zag wel dat de track and trace nu op levering onbekend stond... wil graag mijn geld terug.

A Voskamp

De oplossing

Wil zo spoedig mogelijk mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ks-parts.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen