Klacht Ks-parts.nl: niet leveren en geen reaktie op e-mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53608
Gebruiker
eddyrijnhout
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik heb op 06-02-2014 een paar onderdeeltjes besteld en ook gelijk ideal betaald.
normaal als ik via andere webshops bestel duurt het hooguit een dag of 3 voordat ik het bestelde ontvang.
Na een week heb ik navraag gedaan of de bestelling wel goed overgekomen is maar kreeg daarop geen antwoord.
Na 2 weken heb ik nog een keer nagevraagd maar kreeg wederom geen antwoord.
Vrijdag jongstleden was het meer dan een maand geleden en heb ik weer een e-mail gestuurd dat ik er nu genoeg van heb en mijn geld gewoon terug wil.
Natuurlijk weer geen antwoord en bellen kan niet omdat er geen telefoonnummer is.
Het gaat niet om veel geld maar ik wil het toch wel terug.
Helemaal geen antwoord is wel erg onbeleefd vind ik.

De oplossing

simpel gewoon mijn geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Ks-parts.nl
    Datum
    Er zijn meerdere verzoeken naar de klant gemaild. Ook afgelopen dagen na deze reactie echter zonder reactie van Dhr. Rijnhout. Het lijkt me dan ook zeer gepast dat dit nagekeken wordt.
  2. Auteur
    eddyrijnhout
    Datum
    Ik heb een reaktie gekregen op 12-03-2014.
    Toevallig nadat ik mijn klach hier heb aangemeld.
    Inhoudelijk staat er verder niets in alleen dat mijn bestelling nu in behandeling is en dat ze willen dat ik de mails nog een keer stuur?!
    Het enige wat ik nog wil is mijn geld terug, meer niet!
  3. Auteur
    Ks-parts.nl
    Datum
    Na antwoord van de klant op de email wordt het geld terug gestort. Gegevens zijn naar meerdere malen vragen niet aangeleverd.
  4. Auteur
    eddyrijnhout
    Datum
    geld terug maar de schuld bij mij neerleggen.
    jammer maar goed.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eddyrijnhout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen