Klacht Ks-parts.nl: niet leveren en geen reaktie op e-mail

eddyrijnhout

ik heb op 06-02-2014 een paar onderdeeltjes besteld en ook gelijk ideal betaald.
normaal als ik via andere webshops bestel duurt het hooguit een dag of 3 voordat ik het bestelde ontvang.
Na een week heb ik navraag gedaan of de bestelling wel goed overgekomen is maar kreeg daarop geen antwoord.
Na 2 weken heb ik nog een keer nagevraagd maar kreeg wederom geen antwoord.
Vrijdag jongstleden was het meer dan een maand geleden en heb ik weer een e-mail gestuurd dat ik er nu genoeg van heb en mijn geld gewoon terug wil.
Natuurlijk weer geen antwoord en bellen kan niet omdat er geen telefoonnummer is.
Het gaat niet om veel geld maar ik wil het toch wel terug.
Helemaal geen antwoord is wel erg onbeleefd vind ik.

simpel gewoon mijn geld terug

Ks-parts.nl
    Er zijn meerdere verzoeken naar de klant gemaild. Ook afgelopen dagen na deze reactie echter zonder reactie van Dhr. Rijnhout. Het lijkt me dan ook zeer gepast dat dit nagekeken wordt.
    eddyrijnhout
    Ik heb een reaktie gekregen op 12-03-2014.
    Toevallig nadat ik mijn klach hier heb aangemeld.
    Inhoudelijk staat er verder niets in alleen dat mijn bestelling nu in behandeling is en dat ze willen dat ik de mails nog een keer stuur?!
    Het enige wat ik nog wil is mijn geld terug, meer niet!
    Ks-parts.nl
    Na antwoord van de klant op de email wordt het geld terug gestort. Gegevens zijn naar meerdere malen vragen niet aangeleverd.
    eddyrijnhout
    geld terug maar de schuld bij mij neerleggen.
    jammer maar goed.

eddyrijnhout

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?