Klacht Ks-parts.nl: Onderdelen besteld en betaald maar niks ontvangen en tevens geen reacties meer via de mail.

Klachtnummer
# 79844
Gebruiker
tomR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in totaal voor rond de 90 euro aan onderdelen besteld bij www.ks-parts.nl maar na een hoop gemail heb ik nog geen reactie ontvangen de laatste reactie is 2 dagen terug en toen stond schreven ze dat ik binnen 2 dagen mijn spullen had, maar natuurlijk niks gekregen via een hoop onderzoek en traceren ben ik achter een paar telefoonnummer gekomen maar na een paar berichten terug hebben gekregen van Jesper Jager waarin stond dat hij in de na middag zou reageren en laten weten hoe het zat met mijn pakket maar toen werd het hem te heet onder de voeten en heeft hij mij geblokkeerd.
dus ik verwacht op deze manier een reactie te krijgen want ik wil mijn geld onmiddellijk terug of mijn bestelde onderdelen.

De oplossing

Geld terug of de beloofde onderdelen

1 reactie

  1. Auteur
    Ks-parts.nl
    Datum
    Klant heeft materiaal binnen naar meermaals contact door ons.

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen