Klacht Ks-parts.nl: zeer slechte levertijd.

Klachtnummer
# 74748
Gebruiker
glanerbrug
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op donderdag 28-7-2014 avond na 4 uur een "uitlaatflens voor minarelli yasuni c16" besteld. nu is het inmiddels al vrijdag 5-9-2014.
ik heb ook op internet (forums) veel gelezen dat ks-parts een hele slechte levertijd heeft,
en dat het soms niet aan komt. en dat ze geen e-mail sturen dat het wat langer duurt.
nu heeft eem kameraadt van mij hetzelfde gehad. en besteld nu bij k-parts en de levertijd is goed en het is nog goedkoper ook. dus voor mij was dit de 1ste keer bij ks-parts en de laatste keer. nu zou ik graag mijn geld terug willen, zodat ik het bij k-parts kan bestellen. die wel een levertijd van 3 dagen heeft.

De oplossing

geld terug of binnen 4 dagen de flens.

1 reactie

  1. Auteur
    Ks-parts.nl
    Datum
    Goedemorgen,Het pakket heeft was op moment van uw schrijven al onderweg. Daarvan is een automatisch bevestiging naar uw email gestuurd. Via de track en trace had u kunnen zien dat hij naar u onderweg was.ter info: 3SKTPA0373211 Met vriendelijke groet,
    Ks-parts.nl

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen