Klacht Ks-parts.nl: zeer slechte levertijd.

glanerbrug

ik heb op donderdag 28-7-2014 avond na 4 uur een "uitlaatflens voor minarelli yasuni c16" besteld. nu is het inmiddels al vrijdag 5-9-2014.
ik heb ook op internet (forums) veel gelezen dat ks-parts een hele slechte levertijd heeft,
en dat het soms niet aan komt. en dat ze geen e-mail sturen dat het wat langer duurt.
nu heeft eem kameraadt van mij hetzelfde gehad. en besteld nu bij k-parts en de levertijd is goed en het is nog goedkoper ook. dus voor mij was dit de 1ste keer bij ks-parts en de laatste keer. nu zou ik graag mijn geld terug willen, zodat ik het bij k-parts kan bestellen. die wel een levertijd van 3 dagen heeft.

geld terug of binnen 4 dagen de flens.

Ks-parts.nl
    Goedemorgen,Het pakket heeft was op moment van uw schrijven al onderweg. Daarvan is een automatisch bevestiging naar uw email gestuurd. Via de track en trace had u kunnen zien dat hij naar u onderweg was.ter info: 3SKTPA0373211 Met vriendelijke groet,
    Ks-parts.nl

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?