Klacht Ks-parts.nl: zuiger besteld en betaald maar leveren ho maar

den Hartog

Maandag een week geleden een nieuwe zuiger besteld en via ideal betaald bij ks parts.nl, je ontvangt geen bevestiging van je bestelling, als je mail stuurt naar het bedrijf blijft het stil, als je via google achter een 06 nr komt nemen ze niet op maar krijg je sms dat ze geen tijd hebben wil je sms sturen met de vraag die je hebt, dan een vaag antwoord en vervolgens weer stil.
Dan een mail van post nl woensdag wordt geleverd woensdag is de leverdatum verschoven naar donderdag en daarna naar vrijdag navraag bij post.nl het poststuk is aangemeld maar nog niet aangeleverd. Hier wordt je als consument echt in de maling genomen.

Snel leveren indien voorradig. Anders geld terug en duidelijke info over levering enz net als bij andere webshops

Ks-parts.nl
    Klant netjes te woord gestaan. Zowel via sms als email. Aangegeven dat de zuiger die in voorraad was maar 1 zuigerveer had en dat er een nieuwe besteld moest worden en geleverd zou worden. Pakket is onderweg naar de klant. Mvg ks-parts
    den Hartog
    Het pakket is al vanaf woensdag aangemeld bij post.nl maar nog niet aangeleverd. Waarom is niet bekend want weer geen duidelijke informatie

Ook een klacht indienen over Ks-parts.nl?