Opgelost door Kuchentreff Stadskanaal : Onze klacht wordt niet opgelost!

content Opgelost
A. Versprille

Half mei 2019 is onze keuken geplaatst en diverse klachten gemeld bij Kuchentreff in Stadskanaal. De beugels om kookplaat te monteren waren niet meegeleverd en de kookplaatuitsparing in het keukenblad was te groot uitgezaagd, waardoor de kookplaat niet vastgezet kon worden. De aangedragen oplossing om maar balkjes vast te schroeven aan het keukenblad is niet acceptabel. Ook waren 2 deurtjes van bovenkasten krom. Verder was ook een kranslijst beschadigd. Deze klachten vanaf half mei vele malen gemeld, maar tot op heden geen oplossing. Alleen de klacht op de kraan is naar tevredenheid opgelost.

Klacht op een nette manier oplossen. En onze klacht niet negeren, want dat gebeurt helaas. Er wordt simpelweg niet gereageerd op vele mailtjes, telefoontjes en appjes.

Kuchentreff Stadskanaal is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A. Versprille
De klacht is nu naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Kuchentreff Stadskanaal ?