Klacht Kuddlezz: De door ons gereserveerde dag is overboekt.

Klachtnummer
# 388415
Gebruiker
R.v.T.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de mail een bevestiging van reservering gedaan om een kinderfeest bij hun te houden. Hierop is door hun gereageerd, per mail, hartelijk dank voor de mail. In deze mail werden ook vragen vanuit hun gesteld en deze hebben wij dan ook beantwoord. Na een aantal dagen hebben wij weer gemaild op een reactie en toen werd aangegeven dat het volgeboekt was. terwijl er gereserveerd was? Onze kaartjes waren al gedrukt en hun reactie was kom maar een andere datum.

De oplossing

Een excuses en een oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kuddlezz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kuddlezz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen