Klacht Kuka: Kuka levert een beschadigde salontafel en laat niets van zich horen

T.W. Sum

Ik heb in juni 2011 een salon tafel van 454 euro besteld. Deze werd geleverd in october 2011.
Na uitpakken bleek de tafel beschadigd te zijn met krassen en putjes

In heb Kuka rotterdam gebeld met de klacht en ze vroegen me een email te sturen, en deze zal door hoofdkantoor Kuka behandeld worden. Ik heb een email gestuurd met de klacht en bijgevoegd de foto's van de beschadigingen. Helaas krijg ik geen antwoord van Kuka. Heb de email nog een aantal malen gestuurd helaas zonder succes.

Uiteindelijk hebben we de tafel gemonteerd, maar bij het verschuiven van de tafel viel het onderstel uitelkaar. Een tafel van tegen de 500 Euro verwacht ik meer kwaliteit.

Ik heb begin dit jaar weer gemaild (ruim een jaar geleden dat tafel afgeleverd is maar kuka laat niets van zich horen). en ik heb kuka rotterdam nogmaals gebeld...

Medewerker van Kuka zei dat hoofdkantoor schriftelijk zal reageren op mijn email maar tot op heden geen reaktie

Wij vinden dat Kuka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kuka?