Klacht Kululeko.nl: Bestelling niet ontvangen, geld niet terugbetaald

Klachtnummer
# 575138
Gebruiker
VK
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb eind november op kululeko.nl een bestelling geplaatst. Na 2 weken vroeg ik naar de status van mijn bestelling aangezien ik nog geen track & trace of informatie over de verzending had ontvangen. Hun chat assistante ‘Sara’ vertelde mij vervolgens heel vriendelijk dat de bestelling helaas vertraagd was om onduidelijke redenen. In datzelfde mailtje werd er gezegd dat het pakketje wél onderweg is naar mij en dat ik het binnenkort zou ontvangen, en dat ik nog 3 tot 5 werkdagen geduld moest hebben. 7 dagen later had ik nog steeds niets ontvangen. Ik stuurde opnieuw een mail en kreeg kort daarna een mail terug waarin stond dat het pakketje retour is gestuurd omdat het bij een afhaalpunt is geleverd, waarna ik het niet zou hebben opgehaald. Ik had geen e-mails gekregen over de verzending (ook geen track & trace), wat ik ook terugmailde naar kululeko.nl.
Vervolgens vroeg ik wanneer ik het pakketje zou ontvangen, waarna mij verteld werd dat er een nieuw pakketje mijn kant op gestuurd zou worden binnen 12 werkdagen. Ik heb daarna nog een keer gemaild omdat ik na 3 dagen nog steeds geen mail had gekregen dat het pakket verzonden is. Vanaf dit moment ben ik gaan twijfelen aan de betrouwbaarheid/echtheid van Kululeko.nl. Het klopt gewoon niet dat ik, zeker na alles wat er al gebeurd is, nu nog 12 werkdagen moet wachten totdat het pakketje überhaupt verzonden wordt. Daarnaast krijg ik nooit een track &t race code toegestuurd.
Ik heb nog gisteren een mail gestuurd waarin ik zei dat ik mijn bestelling annuleer en dat ik binnen 24 uur het volledige bedrag op mijn rekening gestort wil hebben.
Het is dus niet gebeurd; In plaats daarvan kreeg ik weer een mailtje waarin weer stond dat ik het pakketje niet had opgehaald bij een ophaalpunt en dat het pakketje weer retour is gestuurd. Ik kon kiezen of ik een nieuw pakketje wil, of mijn geld terug, alsof mijn vorige mail niet duidelijk genoeg was! Kort daarna kreeg ik opnieuw een e-mail, waarin stond dat ik het laatste bericht moest negeren en dat het pakketje al onderweg is en dat het (opnieuw) 12 dagen kan duren voordat deze geleverd is. Helaas wéér zonder track & trace code. Dit kan niet langer zo doorgaan!!

Gewenste oplossing

Ik wil z.s.m. het volledige bedrag teruggestort krijgen op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kululeko.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kululeko.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen