Klacht Kunst & Cultuur Cadeaukaart: Compensatie bij verlopen kaart.

Klachtnummer
# 298532
Gebruiker
G. van Dongen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door allerlei omstandigheden heb ik mijn kaart niet binnen een jaar kunnen gebruiken. Ik had er ook geen erg in dat de kaart maar een jaar geldig was. Toen ik de kaart wilde gebruiken, drie weken na de verstreken datum, kon ik hem niet meer gebruiken. Ik heb toen het bedrijf gebeld, de situatie uitgelegd en kreeg als antwoord dat ze een coulance regeling hadden en dat ik het contactformulier op de site moest invullen met de nrs van de kaarten. Ik heb dat gedaan maar dat is nu ruim een maand geleden en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik vind dat niet fatsoenlijk, je kunt op zijn minst antwoorden op een klacht.

De oplossing

Ik zou wel graag een redelijke compensatie ontvangen. Het gaat om een bedrag van 70 euro. De helft zou ik toch wel redelijk vinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kunst & Cultuur Cadeaukaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kunst & Cultuur Cadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen