Klacht Kunst & Cultuur Cadeaukaart: Klacht is dat ik mijn € 100,- gewoon kwijt ben, zonder enige tegenprestatie vanuit de K&C-kaart.

Klachtnummer
# 589507
Gebruiker
Onbegrip#44
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn kaart is in de coronatijd verlopen. Datum werd ook per mail bevestigd.

Er staat het volgende op de website:

"Mijn cadeaukaart is verlopen. Wat nu?
Het saldo van uw Kunst & Cultuur Cadeaukaart is één of twee jaar geldig vanaf het moment van activatie. Een Kunst & Cultuur Cadeaukaart waarvan de geldigheid conform de algemene voorwaarden is verlopen kan niet opnieuw worden geactiveerd.

Gezien de huidige omstandigheden omtrent het corona virus bieden wij de mogelijkheid aan om een nieuwe cadeaukaart aan te vragen. Om hiervoor in aanmerking te komen, kun je een mail sturen naar: info@kunstcultuurcadeaukaart.nl met het onderwerp: verzoek tot verlenging.

Stuur daarbij de volgende gegevens mee:

Kaartnummer: 19 cijfers die achterop de cadeaukaart staat
Naam en adresgegevens.

Wij zullen het verzoek in behandeling nemen.

Cadeaukaarten die vervallen zijn voor de corona tijd zullen niet worden verlengd."

Ik stuur dus keurig een mail. En krijg als reactie dat ik geen verlenging krijg. Wel een hotelvoucher van 10,-. En dat voor een kaart van € 100,-
Dit is pure diefstal!

Gewenste oplossing

Kaart verlengen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kunst & Cultuur Cadeaukaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kunst & Cultuur Cadeaukaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen