Klacht Kuppersbusch: Geen service

Mars32

Wij wachten al 5 weken op een relet van onze kuppersbusch koelkast, ondertussen zijn we op vakantie geweest, heeft mijn dochter haar 4de verjaardag gehad en hebben we een hittegolf gehad en is er 1 op komst.
Eind mei hebben wij gebeld dat de koelkast defect was, toen is er een monteur langs gekomen.
Tot deze tijd hebben wij ongeveer 6 keer contact opgenomen om te vragen wat de status was.

Deze koelkast is net zo jong als onze dochter is, 4 dus, en we hebben na 2 jaar ook al een maand zonder gezeten.
Toen zat het gelukkig nog in de garantie.
Inmiddels zijn er al 2 koelkasten aangeschaft om eten en drinken te kunnen koelen.
15 juli zou het binnen zijn werd er bij het laatste belletje gezegd.
Mijn vriend heeft 15 juli gebeld en er was nog steeds niks binnen, ondertussen is het 20 juli en hebben we nog steeds niks vernomen.

Geen service!
Koop geen spullen van kuppersbusch, het zijn mooie apparaten maar wanneer iets defect is dan zit je..

Ik wil niks betalen voor de reparatie of onderdelen.

Wij vinden dat Kuppersbusch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kuppersbusch?