Klacht Kuppersbusch: Niet functoneren deuren

Guus

Sinds 2009 zijn er vele reparateurs langs geweest (wel 10 keer) voor het niet functioneren van de deuren van mijn koelvriescombinatie. ), er werden gaandeweg meer specialtisten gestuurd (tot de chef werkplaats van het hoofdkantoor in Duitsland aan toe). Na eerst een aantal keren afsluitstrips vervangen te hebben waarmee het euvel niet over was (met vermanende woorden over hoe wij de koelkast openden en sloten) werden uiteindelijk zijn in drie verschillende tranches de scharnieren van de koelkast vervangen (laatste reparatie was eind 2013). Hiermee zou het probleem verholpen zijn.
Vandaag heeft een van de scharnieren echter weer zijn oude probleem terug.

Gezien de aanhouden problemen die kennelijk niet op te lossen zijn lijkt mij de beste oplossing dat Kuppersbusch deze koelkast gratis vervangt of mij het aankoopbedrag terug betaald (gezien de vele uren die het mij (medisch specialist) gekost heeft lijkt dat me fair).

Wij vinden dat Kuppersbusch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kuppersbusch?