Klacht Kuppersbusch: Niet functoneren deuren

Klachtnummer
# 80045
Gebruiker
Guus
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 2009 zijn er vele reparateurs langs geweest (wel 10 keer) voor het niet functioneren van de deuren van mijn koelvriescombinatie. ), er werden gaandeweg meer specialtisten gestuurd (tot de chef werkplaats van het hoofdkantoor in Duitsland aan toe). Na eerst een aantal keren afsluitstrips vervangen te hebben waarmee het euvel niet over was (met vermanende woorden over hoe wij de koelkast openden en sloten) werden uiteindelijk zijn in drie verschillende tranches de scharnieren van de koelkast vervangen (laatste reparatie was eind 2013). Hiermee zou het probleem verholpen zijn.
Vandaag heeft een van de scharnieren echter weer zijn oude probleem terug.

Gewenste oplossing

Gezien de aanhouden problemen die kennelijk niet op te lossen zijn lijkt mij de beste oplossing dat Kuppersbusch deze koelkast gratis vervangt of mij het aankoopbedrag terug betaald (gezien de vele uren die het mij (medisch specialist) gekost heeft lijkt dat me fair).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kuppersbusch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kuppersbusch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen