Klacht Kuppersbusch: Niet werkende geroeste magnetron van nog geen jaar oud

Klachtnummer
# 562116
Gebruiker
Floris
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben sinds november vorig jaar een combi magnetron van Kuppersbusch.
Deze heeft van af het begin niet goed gewerkt, de helft van de tijd werkt de magnetron functie niet. Ook de binnenkant van het toestel begint al te roesten.
Er is een monteur langsgeweest(na 5 minuten was hij al weg want hij had geen spullen bij om het probleem op te lossen). Uiteindelijk krijg ik per mail te horen dat de oorzaak van het probleem slecht onderhoud zou zijn. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe je een magnetron moet onderhouden, alle magnetrons die ik tot nu toe heb gehad heb ik nooit iets aan moeten doen en die toestellen hielden het jaren vol. Vervolgens heb ik degene die de keuken heeft geplaatst en dus ook de toestellen heeft aangekocht ingeschakeld, hij krijgt ook geen gehoor en Kuppersbusch is van mening dat deze zaak is afgehandeld. Ik zit ondertussen met een niet werkend geroest teostel van nog geen jaar oud, en geen uitzicht op een oplossing. Ik ben dan ook enorm teleurgesteld in Kuppersbusch

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuwe (werkende) magnetron

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kuppersbusch hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kuppersbusch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen