Klacht Kura: Verkeerde man die komt opmeten

Felix

We waren van plan dit jaar de badkamer te vervangen , omdat de laatste twee oude ramen aan de achterzijde het beste eerst vervangen kunnen worden zodat het tegelwerk tegen de nieuwe kozijnen kan aansluiten.
Omdat de rest van de ramen en deuren van de woning vervangen is door Peter Vrancken uit Montfort , eerst firma Vrancken toen Bohaco daarna Kura , mij maakt de naam niets uit als de kwaliteit en service maar goed is, ben ik ook deze keer naar Montfort gereden om Peter Vrancken te vragen of hij kwam opmeten .
Peter Vrancken is met pensioen en de nieuwe filiaalhouder is Tim de Wilde , komt niet uit de kozijnen wereld , ze hadden een nieuwe man die zou komen meten “Sigrut “Schaeffer .
Hij kwam precies op tijd maar binnen enkele minuten kreeg ik het idee dat hij totaal niet wist wat hij aan het doen was , heeft een eeuwigheid gedaan over twee ramen meten.
Ik was totaal niet gerust over zijn meetwaarde , ben dus een dag later naar Kura Montfort gereden en heb dit aangegeven reactie van Tim was ‘hij kan wel meten’ de ramen aan de voorzijde waren een jaar eerder vervangen en zijn exact gelijk aan de achterramen ik heb aangegeven om de offerte van een jaar eerder erbij te nemen en de maten te vergelijken , antwoord was “hoeft niet , alles komt goed Felix “
Er moest tussen de ramen een stukje worden opgemetseld toen de metselaar alles wilde uitzetten kwam hij 5 cm verkeerd uit , ik op maandag weer terug naar Kura Montfort , Tim was vrij maar dhr Schaeffer was er wel , dat heb ik geweten hij wist alles beter en hij maakte geen meetfouten.
De klant is koning maar bij Kura Montfort is dat “Sigrut”Schaeffer.
De montageploeg komt met de nieuwe ramen en ik geef al aan dat ik de maten niet vertrouwde en wat bleek een kozijn 5 cm te klein . je kunt elkaar de hand geven van binnen naar buiten , dhr Schaeffer erbij gehaald en nog geen excuus voor zijn fouten alleen de mededeling “ik bestel een nieuw raam en vensterbank en rolluik en hor “ , ondertussen kwam de planning met de badkamerfirma steeds dichterbij.
Op vrijdag komt het nieuwe raam erin , beide ramen niet afgewerkt , op zaterdag de metselaar op maandag de sloopploeg van de badkamerfirma en in de stofwolken mocht de metselaar komen voegen.
Ik heb deze klacht op papier gezet en naar de hoofdvestiging in Meerssen gestuurd , had ik net zo goed niet kunnen doen want de reactie was 0 , 0 , bellen naar Meerssen heeft totaal geen zin

Geen idee , alle ellende wil ik vergeten en hopen dat andere mensen dit bespaart blijft.

Wij vinden dat Kura hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kura?