Klacht Kussensfabriek: Mijn levering blijft uit en het bedrijf lijkt onbereikbaar.

Klachtnummer
# 330349
Gebruiker
WitteLelie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ruim twee maanden geleden plaatste ik een bestelling bij het bedrijf, die ik ook meteen betaalde. Sindsdien probeerde ik het bedrijf meermaals te contacteren door uitblijven van de levering. Telefonisch is men niet bereikbaar (eerst kreeg ik steeds het antwoordapparaat waarop ik een bericht achterliet zonder respons, nu is het nummer niet meer in gebruik), per mail kreeg ik slechts eenmalig reactie (met verontschuldiging en bevestiging van levering in de nabije toekomst, maar zonder concrete info) waar sindsdien ook geen gevolg aan gegeven is. De quasi onbereikbaarheid van het bedrijf en het gebrek aan informatie over de levering vind ik zeer teleurstellend.

Gewenste oplossing

Ik wil graag alsnog mijn levering ontvangen (liefst voor het einde van het jaar). Indien dat niet kan, sta ik erop dat ik het reeds betaalde bedrag van € 24,90 kan terugvorderen van het bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kussensfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kussensfabriek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen