Klacht Kvik: AEG vaatwasser defect maar KVIK beroept zich op verlopen garantietermijn.

Consumentenbond-lid

Vaatwasser van AEG gekocht bij KVIK Leiderdorp. Is nu stuk (elektronica paneel - de 'knopjes' defect). Kvik zegt dat garantietermijn is verstreken. Ik heb 10 jaar garantie op de motor en 5 jaar op de rest. Vaatwasser is net geen 6 jaar oud. Ik beroep mij op het recht op een goed product (art. 7:17 BW) ook nadat de garantie termijn is verstreken. Dit ook in een brief verwoord en gestuurd en ook via Twitter. Geen reactie ontvangen van Kvik.

Reparatie van de vaatwasser; ik ben bereid zelf een deel te betalen (bijv. voorrijkosten) omdat ik de vaatwasser al tijdje heb gebruikt. Reparatie volgens monteur is bijna net zo duur als nieuwe kopen en daarom wil ik dat KVIK een deel betaald.
Op hun website staat 'Wij streven er naar dat iedere klant ambassadeur wil zijn voor Kvik Leiden-Leiderdorp!' Op dit moment voldoen ze hier absoluut niet aan...

Wij vinden dat Kvik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kvik?