Klacht Kvik: Compensatieregeling nav 4 weken te late levering keuken laat al 5 maanden op zich wachten

# 319442
M.P. Labie

De levering van het keukenblad heeft ervoor gezorgd dat onze keuken 4 weken later werd opgeleverd dan was afgesproken. KVIK heeft de hoek opgemeten in de oude keuken, ons werd verteld dat wij de nieuwe hoek 90 graden moesten laten maken door de stukadoor. De eerste levering van het blad was 89 gaden en en dat paste niet in de hoek van 90 graden die de stukadoor had gemaakt. Doordat het blad uit 2 delen opnieuw moest worden besteld werd er na 1 week pas opnieuw gemeten en werd dit uiteindelijk pas 3 weken geplaatst. Toen kon de kookplaat niet gelijk dezelfde dag worden geplaatst omdat die eigenlijk in een te kleine kast gepland was en de keukenmonteur niet kon zagen omdat het keukenblad gelijmd was. Gedurende de periode dat wij zonder keuken zaten werden wij slecht op de hoogte gehouden van de planning. Meerdere malen hebben wij vrij genomen en zijn thuis gebleven waarbij er soms zelfs niemand kwam. Een van de naleveringen van spullen uit het filiaal Eindhoven werd gedaan door een meneer van KVIK Nederland, hij heeft ons een dinerbon beloofd als compensatie. Na de uiteindelijke oplevering in maart van dit jaar werd er een compensatieregeling beloofd en een persoonlijke evaluatie voorgesteld waarin wij feedback op hun communicatie zouden mogen geven. Na meerdere malen hierover te hebben gemaild kwam er half juni een voorstel voor de levering van een AEG keukenmachine. Vorige week kregen we eerst de belofte dat het naar ons opgestuurd zou worden (mail met trackingcode zou volgen) en later werden we gebeld dat de levering van de door ons uitgezochte keukenmachine niet mogelijk was en of wij akkoord konden gaan met een alternatief. Zij wilde een Bosch MUM 5 leveren terwijl al onze apparaten AEG zijn. Wij zijn niet akkoord gegaan met dat voorstel. Tot op heden (bijna 5 maanden na de levering van de keuken) hebben we nog geen compensatie mogen ontvangen en worden wij wederom slecht op de hoogte gehouden van de voortgang.

De levering van de AEG Ultramix KM5520 (rode keukenmachine)

Wij vinden dat Kvik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kvik?