Klacht Kvik: NIET NAKOMEN AFSPRAKEN DOOR KVIK

Mwd van Bueren

Keuken besteld, maar afspraken worden totaal niet nagekomen:
-ipv 1 levering- en 2 montagedagen heeft het 60(!!!) dagen gekost om de keuken te installeren;
-ipv 3 vrije dagen heeft het mij 9 vrije dagen gekost;
-van de 5 hoge keukenkasten zijn er tot op heden nog 3 beschadigd (waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd);
-afspraken (leverdagen/terugbelafspraken/etc.) worden niet nagekomen;
-ze eisen een 100% aanbetaling - VERBODEN DOOR DE CBW;
-drie extra weken niet kunnen koken.
-op verzoeken/vragen van ons wordt niet inhoudelijk en/of serieus ingegaan.
Dit is onze laatste poging om de zaak in der minne op te lossen. Als KVIK ons onfatsoenlijk blijft behandelen gaan we door naar de Geschillencommissie. Het is voor ons een principekwestie geworden, dus de 150 EUR extra voor de Geschillencommissie kan er ook nog wel bij. Een procedure bij de Geschillencommissie gaat KVIK in ieder geval veel meer geld kosten dan de compensatie die wij willen. Wij hebben een bevriende advocaat die de procedure voor ons wil gaan voeren zonder dat we iets moeten betalen. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Compensatie van de kosten. NB: dit hoeft niet een volledige compensatie van de extra kosten te zijn. We willen nu slechts een blijk van goede wil (en als het even kan ook excuses) en compensatie van een fractie van de gemaakte kosten. Ons voorstel: KitchenAid (die KVIK dan ook nog goedkoper kan inkopen). Mocht KVIK hier niet op in willen gaan, dan zullen we in de procedure vergoeding van alle extra kosten willen (vele duizenden Euro's).

Wij vinden dat Kvik hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mwd van Bueren
Reactie gehad van Kvik dat ze niet via de media zullen reageren op onze klacht. Daar bovenop dat ze ook niet meer reageren op onze emails, omdat voor hun de zaak is afgehandeld. Lekker klantvriendelijk allemaal, als je je gelijk wilt halen moet je maar extra betalen en naar de CBW geschillencommissie stappen. Nog nooit zo’n klantonvriendelijke organisatie meegemaakt!

Ook een klacht indienen over Kvik?