Klacht Kwaliteitparket.nl: Geen levering van betaalde bestelling, ook geen communicatie na vele emails gestuurd te hebben!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60651
Gebruiker
ZoalsVroeger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

9 mei bestelling gedaan en via Ideal betaald kwaliteitparket.nl
10 mei zou het geleverd worden, de hele dag thuis gewacht en geen levering.
Email gestuurd van hoe en wat, kreeg te horen dat ze aan de deur stonden en niemand thuis was!? Heb aangegeven dat wij de hele dag thuis waren en als ze aan de deur hebben gestaan, waarom geen briefje in de bus?
Antwoord terug dat ze een briefje in de brievenbus hadden gedaan, LarieKoek!
Nav hun vraag wanneer het kon, 13 mei opgegeven bij de buren op nummer 60. Ook de hele dag voor niets en ook geen briefje in de bus!
Hierop heb ik email gestuurd en kreeg op maar liefst 4 emails geen antwoord en toen kreeg ik eindelijk te horen dat ze meerdere keren aan de deur hadden gestaan??
17 mei aangeven dat 19 mei geleverd kan worden, geen reactie! Vandaag weer klacht gestuurd maar vrees dat ik ben opgelicht omdat ik totaal geen reactie krijg!
Wel een automatisch mail ontvangen om feedback te leveren over alles, nou je kan wel raden hoe ....

De oplossing

Ik wil geleverd krijgen waarvoor ik betaald hebt!
Meerdere dagen voor niets gewacht en wil nu conform planning een tijdsindicatie zodat we kunnen zorgen dat wij of de buren er rekening mee kunnen houden!
Dus niet een tijd 08.00 tot 13.00 maar graag een vele scherpere tijd communiceren zodat we niet weer lang voor niets moeten wachten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwaliteitparket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    ZoalsVroeger
    Datum
    Totaal niet service gericht bedrijf en communicatie is dermate slecht.
    Ze antwoorden gewoon niet en hebben last van tunnelvisie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZoalsVroeger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kwaliteitparket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen