Klacht Kwaliteitparket.nl: Geld niet retour krijgen

Klachtnummer
# 28867
Gebruiker
Chi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan en deze is keurig geleverd isogold en omgeruild naar isoheat op mijn verzoek, helemaal netjes. Nu hebben ze zelf meer rollen gedaan dan ik gevraagd had en moet nog een bedrag retour krijgen. Telefonisch en mail geen antwoord meer van ze terwijl dit al meer dan een maand zo duurt.

De oplossing

Mijn resterende bedrag retour krijgen. Is niet veel maar niet eerlijk zo

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwaliteitparket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwaliteitparket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen