Klacht Kwantum: afspraken!

Jeannette

In mijn mail kreeg ik het bericht dat de stoffeerder op woensdag 26 aug zou komen tussen 10:00 en 14:00 uur. Om 14:00 uur gebeld met de klantenservice op een 0900 nummer wat ik overigens NIET klantvriendelijk vind, het kost de mensen een berg geld hiervoor! Er werdt verteld dat hij ieder moment nu voor mijn deur kon staan..... 15:00 uur weer gebeld , de stoffeerder zou in de ochtend een "lekke band"hebben gehad en de tijd was veranderd naar 16:00- 17:00 uur. Na een hele dag op een kruk te hebben gewacht kwam de stoffeerder uiteindelijk om 17:00 en kreeg van mij de volle laag! Nu bleek dat hij een ander tijdsblok op zijn gegevens had staan dan mij, namelijk tussen 15:00 en 19:00 uur! Dit kunnen jullie als bedrijf niet maken! De stoffeerder zelf treft totaal geen blaam en heeft zijn werk keurig uitgevoerd . Het is jullie taak als klantenservice de juiste informatie door te geven en mensen op de hoogte te houden bij eventuele onvoorziene omstandigheden!

na een hele dag frustratie en een hele dag vrij moeten nemen dus een tegemoetkoming zou erg op prijs worden gesteld!

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?