Klacht Kwantum: Al sinds mei bezig om passende plisségordijnen en vitrages zonder weeffouten te krijgen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 385037
Gebruiker
F. Akkerman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds mei ben ik al bezig om vitrages en een plissegordijn te krijgen. De planning heeft me al een paar keer laten zitten of zomaar de afspraken zonder overleg gewijzigd terwijl ik hier speciaal vrij moet nemen. Vervolgens worden er fouten gemaakt met opmeten krijg keer op keer vitrages met weeffouten erin, dus moet ik weer wachten op nieuwe gordijnen. Er komt per keer dat het fout gaat ook nog weken tijd overheen. Kortom al maanden geen gordijnen en als ze wel klaar zijn is het stuk of het past niet. Ik vind het niet normaal dat alles zo slecht gecontroleerd wordt, dat je keer op keer weken moet wachten en dat er steeds afspraken gewijzigd worden. Ik vind dat er dan tenminste voorrang gegeven moet worden in de planning of een passende compensatie voor de vrije dagen die je voor niks opneemt. Graag snel een oplossing, mijn geduld is nu echt op!

De oplossing

Ik vind dat er dan tenminste voorrang gegeven moet worden in de planning of een passende compensatie voor de vrije dagen die je voor niks opneemt. Graag snel een oplossing, mijn geduld is nu echt op!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Akkerman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb helemaal geen reactie gehad zeer jammer dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen