Klacht Kwantum: Al sinds mei bezig om passende plisségordijnen en vitrages zonder weeffouten te krijgen.

sad Niet opgelost
F. Akkerman

Sinds mei ben ik al bezig om vitrages en een plissegordijn te krijgen. De planning heeft me al een paar keer laten zitten of zomaar de afspraken zonder overleg gewijzigd terwijl ik hier speciaal vrij moet nemen. Vervolgens worden er fouten gemaakt met opmeten krijg keer op keer vitrages met weeffouten erin, dus moet ik weer wachten op nieuwe gordijnen. Er komt per keer dat het fout gaat ook nog weken tijd overheen. Kortom al maanden geen gordijnen en als ze wel klaar zijn is het stuk of het past niet. Ik vind het niet normaal dat alles zo slecht gecontroleerd wordt, dat je keer op keer weken moet wachten en dat er steeds afspraken gewijzigd worden. Ik vind dat er dan tenminste voorrang gegeven moet worden in de planning of een passende compensatie voor de vrije dagen die je voor niks opneemt. Graag snel een oplossing, mijn geduld is nu echt op!

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

F. Akkerman
Heb helemaal geen reactie gehad zeer jammer dit!

Ook een klacht indienen over Kwantum?