Klacht Kwantum: Bestelling te laat en kapot

Klachtnummer
# 441709
Gebruiker
R. Koops
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling duurde paar weken langer, waarover op het laatst wel werd gecommuniceerd. Maar een aantal bekers waren stuk. Alles was slecht ingepakt. Geen reactie op mijn klacht over kapotte bekers.

De oplossing

Geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen