Klacht Kwantum: ellende

wendy17

ik zou zeggen ...pak een kop koffie en een koekje want dit gaat een hele lange klacht worden. ik heb om precies te zijn 2 maanden gedoe gehad met de kwantum wat bij mij zorgde voor heel veel stress ipv leuk mn huis inrichten...op 20 september kwamen ze de vloer leggen . wat bleek ? de vrouw van de kwantum had de maten niet goed uitgerekend waardoor ze te kort kwamen dus zat ik met een stuk woonkamer wat niet af is .helaas moet je dan weer drie weken wachten . vrijdag de 13e was t eindelijk zover er zou iemand komen tussen 10 en 15 om 14 belde de man dat ie later zou komen ik moest die dag werken(kon geen vrij blijven nemen) dus mijn zus zat uren te wachten waarop ze heel normaal vroeg of ie een schatting kon maken hoelaat ie dan wel er zou zijn waarop de man helemaal ging flippen en haar uit ging schelden waardoor de afspraak niet doorging . weer 4 weken wachten... had de dag ervoor geen tijdstip doorgekregen toen ik smorgens wakker werd zag ik om half 8 n sms met er is iemand onderweg dus ik snel uit bed springen kwam net onder de douche vandaan en ineens stonden er 3 man om 8 uur smorgens voor mijn deur !!! binnen n kwartier was mn vloer eindelijk af . nu de gordijnen nog ..ik had het zelfs door hun op laten meten en wat dacht je . nog ging het weer mis ! het was maar liefst 1 cm te breed de jaloezieen . dus weer weken wachten .nu is eindelijk de dag dat alles af is wat allang af had kunnen zijn !! heel slecht dit ...ze kunnen ook niets .... denk je het door hun op te laten meten gaat zelfs dat ook mis ! ik heb t dus ook zelf maar opgehangen uiteindelijk ,de man had wel alles bevestigd dus hoefde het alleen vast te klikken..maargoed heb wel vanwege de vloer een kado bon gekregen en vanwege de fout van de gordijnen wat geld terug gekregen maar dat betekendt niet dat dit alles goed maakt want heb echt alleen maar ellende gehad . + een telefoon rekening van 30 euro duurder door al die tig keren bellen en in de wacht staan bij de klanten service ...ik zeg 1 ding zet vanaf vandaag nooit meer een stap in die winkel en raad iedereen aan om nooit iets teregelen via hun ..heb er spijt van ....

nog meer geld terug want die 50 euro is eigenlijk niets als je kijkt naar al die ellende en fouten die er zijn gemaakt

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?