Klacht Kwantum: Geen artikelen ontvangen

Klachtnummer
# 443516
Gebruiker
Gebruiker1549388988
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 26 maart jl een bestelling geplaatst online en betaald, waarvan ik 1 artikel heb ontvangen. Ik heb ze 12 mailtjes verzonden zonder reactie (ja een standaard antwoord) 3 berichten via Messenger, meerdere berichten op hun facebook site. Eindelijk na talloze keren bellen kreeg ik vorige week iemand aan de telefoon die mij beloofde dat ik binnen 2 dagen een bericht van hun financiële afdeling zou krijgen, omdat ik mijn geld van de overige 2 artikelen terug wil, u begrijp het al, niet dus. Nu probeer ik ze maar weer te bellen, maar nu is hun klantenservice nummer geblokkeerd! Wat doe ik nu? Kijk trouwens even op hun facebook naar wat een klachten daar binnenstromen. Ik hoor graag van u,
Mvrgr Jeanette Miltenburg

De oplossing

Mijn geld terug geven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen