Klacht Kwantum: Ik wil mijn geld terug!!

Klachtnummer
# 522941
Gebruiker
GELD TERUG!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Kwantum een product besteld, maar eenmaal geleverd viel dit mij toch tegen. Heb het product netjes + bijbehorend formulier in het doosje gestopt en direct weer teruggestuurd. Zelf verzendkosten betaald. Kreeg paar dagen later via post NL bevestiging dat product in goede orden is aangekomen, maar tot op heden geen enkele reactie /mijn geld van Kwantum meer ontvangen. Heb meerdere mails en klachten verstuurd. Gebeld, ze laten je gewoon een uur in de wacht staan en uiteindelijk verbreek je zelf maar de verbinding.....etc......Kwantum geeft op geen enkele wijze "thuis"! Ik vind dit meer dan respectloos naar de klant en heb geen goed woord voor deze winkel over. Kwantum heeft mogelijk zijn administratie niet op orde, maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik wil gewoon mijn geld terug!!!! Ik ga net zo lang door tot ik mijn geld terug heb ontvangen. Het op geen enkele wijze reageren/niet bereikbaar zijn vind ik meer dan SCHANDALIG!!! Ik vind dit DIEFSTAL!!

De oplossing

Ik wil dat Kwantum mijn geld terug geeft!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen