Klacht Kwantum: Klacht werd groter ipv opgelost

E.S.LO.CA.

.Daar waren de stoffeerders, twee slaapkamers en zolder tapijt en halletje en berging met laminaat was de bedoeling.De heren gingen naar binnen alles bekijken en zeiden, u heeft geen ondervloer en wij hebben niet genoeg tapijt bij.(er waren twee verschillende tapijten de een had het moeten zijn) zij zijn op en neer gegaan naar duiven en kwamen terug met ondervloer en conclusie niet genoeg tapijt. Op die dag is mijn slaapkamer gestoffeerd met het tapijt wat ik uitgekozen had maar niet op de bon stond. Daarom kon de rest niet gelegd worden. Het laminaat ligt mooi en ook op die dag gelegd.Nu moest de andere slaapkamer en zolder nog.... mijn probleem uitgelegd via telefoon bij klantenservice afspraak, twee weken later.Filiaal Arnhem was aan het verbouwen, daarom was het fout gegaan zei de stoffeerder. De winkel was weer open ik liep binnen, toch de tapijten checken die ik had gewild: leedsdale omahoma (zoiets)
Die gelegd is in mijn slaapkamer!! Stond niet op de bon constateerde ik in een weekend vooraf aan het leggen. Heb aan de bel getrokken.Toch heb ik het tapijt wat op de bon stond laten leggen (tapijt wat niet mijn keuze was maar wellicht typfout)
De andere slaapkamer is netjes gelegd met leedsdale lichtgrijs...
De zolder zou gelegd worden met restanten van de twee slaapkamers.
Dit is gedaan dusssss een stuk ligt met het tapijt van mijn slaapkamer leedsdale omahoma.
Na het leggen,gebeld/gemaild en naar de winkel.
Het zou gecorrigeerd worden! Op mijn huidig postcode 6846 DP 70 dus staat als nieuwe opdracht en geen klachtoplossing.De afgesproken oplossing is niet uitgevoerd!!! De stoffeerder kwam met een stuk tapijt wat niet volgens afspraak was en daarbij anders van structuur!!!! Een derde tapijt??! Heb het niet geaccepteerd.
De stoffeerder heeft mij aangehoord en zei dat hij voor mij zou bellen... ik zou wel wat horen.... ik vertrouw het niet meer! Ik ben erg ontevreden!! Het ligt nu niet mooi! Er zijn 8 naden en twee verschillende tapijten op zolder. Ook kan ik nergens heen met mijn klacht...
Ook zet ik dit op social media/ rechtsbijstand/ klachtkompas etc
Met boze groet,
E. Schonewille

Geld terug!!... en geen waardecheque van €50 ik koop er niks meer, hoe leuk of mooi het artikel ook is.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?