Klacht Kwantum: korting niet ontvangen

Klachtnummer
# 452942
Gebruiker
Sumatra2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 maart 2020 4 stoelen (a € 75 p/stuk, totaal € 300) online gekocht. Op dat moment gold korting van 20%, totaalbedrag dus € 270 + € 10 verzendkosten. Na 2,5 week werden zittingen van de stoel bezorgd, onderstellen ontbraken. Na veel loze beloften van Kwantum (en mails aan klantenservice die onbeantwoord bleven en in totaal meer dan 2 uur telefonisch in wachtrij om überhaupt te woord gestaan te worden) hebben wij op 24 april 2020 retour gestuurd en in de winkel de stoelen gekocht. Korting was niet meer geldig . Kwantum weigert ons de € 30 korting te geven terwijl zij zelf in gebreke zijn gebleven en wij de stoelen tijdens de korting hebben besteld. Hoe kunnen wij alsnog de korting ontvangen?

De oplossing

€ 30 terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen