Klacht Kwantum: Laminaatvloer zonder plinten omdat de stoffeerdienst niet beschikt over het juiste gereedschap?

ehamels

13 april is er in mijn nieuwe appartement laminaat gelegd door de kwantum. Echter vertelde de stoffeerder dat hij niet het juiste materiaal bij zich had om ook de plinten te kunnen leggen en vertrok met de mededeling dat iemand anders hiervoor zou langskomen. Het laminaat lag er op het eerste gezicht wel goed in maar vertoonde later een hobbel ter hoogte van de balkondeur omdat de ondervloer over elkaar lijkt te liggen. Nadat de stoffeerder voor de plinten niet op kwam dagen is er uiteindelijk een nieuwe afspraak ingepland voor 25 april voor het verhelpen van de hobbel in de vloer en het leggen van de plinten. Echter kwam er ook op 25 april niemand langs (wederom omdat de stoffeerdienst niet voorzien was in het juiste gereedschap) waardoor de afspraak weer is verplaatst, nu naar maandag 30 april. Ik krijg geen tijdindicatie, alleen een tijdsblok per email de avond vooraf (van 10:00 tot 15:00). Gisteren heb ik dan ook de hele dag gewacht en ik ben bang dat dit maandag ook gaat gebeuren. Ik voel mij niet serieus genomen met mijn klacht.

De garantie dat mijn laminaatvloer aanstaande maandag wordt afgemaakt en de hobbel uit de vloer wordt verholpen. Ik neem geen genoegen meer met een tijdsblok van 5 uur... Met de vestiging in Dordrecht heb ik afgesproken dat ik langskom voor het regelen van de compensatie wanneer de vloer er helemaal in ligt.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?