Klacht Kwantum: Loodzware luxaflex

Els070

Luxaflex gekocht bij Kwantum (Leidschendam): 1 x shutter RIVA 100 x 175 en 1 x shutter RIVA 200 x 175. Door bevriende vakman laten ophangen. Echter door het gewicht vrijwel onmogelijk om de grote luxaflex op- en neer te halen, loodzwaar! Een paar weken later wilde ik de grote luxaflex omhoog halen en had daar zoveel kracht voor nodig dat het hele geval naar beneden stortte (terwijl de haken in de muur bleven zitten). Terug naar de winkel om mijn beklag te doen. Degene die mij hielp erkende het probleem, maar volgens de manager "werden er honderden verkocht en nooit een klacht gehad". Mijn betoog dat die van 200 cm echt veel te zwaar is voor normaal gebruik werd niet serieus genomen. Na een hoop gedoe m'n geld teruggekregen. Alleen voor de grote, want de kleine 'was niet kapot'. Dat ik er niets meer aan heb omdat ze naast elkaar hingen in de kamer, deed niet ter zake. Uitermate teleurstellende ervaring!

Ten eerste zou ik ook graag de kleine luxaflex (RIVA 100 x 175) inleveren en mijn geld (€ 50,-) daarvoor terugkrijgen aangezien ik daar nu niets meer aan heb.
Ten tweede raadt ik de Consumentenbond aan de Shutter RIVA 200 x 175 te testen of een product met dit gewicht wel geschikt is voor dagelijks gebruik.
Reden van mijn klacht is vooral om anderen te behoeden voor deze ellende.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Els070
    Geen enkele reactie ontvangen van Kwantum.

Ook een klacht indienen over Kwantum?