Klacht Kwantum: Niet nakomen van afspraken en hele slechte klantenservice.

Sanne

Bij Kwantum jaloezieën besteld met inmeetservice en montageservice. Kwantum komt afspraken niet na, 1 jaloezie is zoekgeraakt. Ik heb meerdere malen telefonisch contact op moeten nemen met de Kwantum. Jaloezieën worden tot 2x toe niet geleverd op de afgesproken datums en heb ik voor niets verlof opgenomen voor deze dagen

Uiteindelijk de eerste 3 jaloezieën opgehangen door Kwantum medewerker. Alle 3 de jaloezieën passen niet goed, medewerker gaf aan dat ze in zijn geheel opnieuw besteld moesten worden, hier is een melding van gemaakt en ik zou binnen 5 werkdagen iets horen. Niets vernomen van de klantenservice, dus heb ik zelf maar moeten bellen. De 4e jaloezie werd weken na de afgesproken datum nageleverd en deze heeft een hele barst in de bovenste lat. Kwantum deed moeilijk over het maken van een montage afspraak voor de 4e jaloezie.

Kwantum oplossing: we halen alles weg en u krijgt het geld terug (hier ben ik niet mee geholpen want dan heb ik een x-aantal weken geen raambekleding, overal zit een levertijd van circa 8 weken op). Of er worden herstelwerkzaamheden gedaan/nieuwe jaloezieën besteld.

Aangezien ik geen vertrouwen meer heb in de kunde en het nakomen van afspraken van Kwantum wil ik graag het boek sluiten, ik heb inmiddels al 4 verlof dagen moeten opnemen plus alle ergernis door het niet nakomen van de beloftes die de klantenservice doet.
Wanneer ik zou kiezen om het door Kwantum te laten herstellen loop ik grote kans dat het straks weer precies hetzelfde gaat, en ik heb geen zin om weer voor niets verlofdagen op te moeten nemen.

Ik heb als vraag gesteld wanneer we niets meer veranderen aan de jaloezieën en het boek "sluiten" wat kunnen jullie mij dan aanbieden?
Ik ben het namelijk na een half jaar helemaal beu..
Hierop kwamen ze met een aanbod van €180 voor de jaloezie met barst en 100€ voor de overige 3 die niet goed zijn ingemeten. De totaalprijs van de jaloezieën was circa €1800,-

Voor de schade die ik heb geleden (de voor niets opgenomen verlofdagen en de talloze contactopnames met het uitzoeken wanneer nou wat geleverd gaat worden/opgehangen kan worden) kunnen ze mij geen vergoeding voor geven.

Ik heb gevraagd of ze dit niet in heroverweging willen nemen, gezien het voor beide partijen van belang is dat we er op een correcte manier samen uitkomen. Hier heb ik helaas tot op heden geen reactie meer op gekregen. Ik heb inmiddels al 3 mailtjes erachteraan gestuurd met de vraag voor reactie en we zijn weken verder.

Ik wil dat ze mij een compensatie aanbieden voor de door mij opgelopen schade en dat de compensatie van de kapotte en niet goed ingemeten jaloezieën in verhouding staat met het aankoopbedrag.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?