Klacht Kwantum: niet/slecht nakomen afspraken voor laminaatvloeren leggen

Peter

bericht 1

Dd. 02 juni aangekocht laminaat voor twee (-2-) kamers, t.w. een slaapkamer (464658108) en een PC kamer (464662108).
Deze order moest direct en volledig worden afgerekend, en is voldaan ad. € 342,15 resp. €215,09 incl. stoffeeropdracht.
De slaapkamer stond gepland dd. 19 juni, de PC kamer 25 juni.
E.e.a. in verband met het kunnen opslaan van de in deze kamers bevindende meubelstukken.
Dd. 19 juni rond 10.00 uur stoffeerder aan de deur, die het materiaal boven deponeerde.
Op dat moment waren wij nog bezig met een grote kast, die in eerste instantie de kamer niet uit kon.
Deze werd op dat moment gedemonteerd.
Stoffeerder beriep zich op de -getekende- voorwaarden, zei ondanks de opmerking dat e.e.a. met vijf (-5-) minuten klaar zou zijn niet te willen wachten en vertrok na vijf (-5-) minuten, liep de trap af, liet de deur open staan en was weg.
Na een verhit telefoontje is uiteindelijk met veel moeite een nieuwe afspraak tot stand gekomen, nl. de slaapkamer op 25 juni en de PC kamer op 27 juni.
Hedenmorgen, 25 juni om 11.30 uur werd de afspraak afgeblazen.
Men was niet bereid/bij machte om een stoffeerder deze opdracht vandaag uit te laten voeren.
Die dag een tweetal telefoontjes gepleegd, zonder enig effect / oplossing.
Wij zitten nu al een week in de rotzooi, kunnen geen kant heen en fatsoenlijk slapen is er niet bij.
Er wordt van geen kant meegedacht, enig flexibilitet is er niet bij, laat staan klantvriendelijk/klantgericht handelen.
Men geeft mij de optie in overweging beide kamers dd. 27 juni te laten doen.
Het wil er niet in dat een groot deel van het meubilair van de slaapkamer in de PC kamer staat, en dit dus niet mogelijk is.
Bij dit schrijven dd. 25 juni om 18.00 uur nog altijd geen respons.
Bij deze dien ik dan ook een klacht in inzake de handelwijze van de door Kwantum gebruikte stoffeerdienst.

n.b. inmiddels is slaapkamervloer gelegd dd. 27 juni
Er is nog geen contact geweest over oplossen klacht.

na leggen van de tweede vloer, compensatie voor geleden ongemak en slecht/niet nakomen van afspraken.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?