Klacht Kwantum: Stoffeerder komt 2x niet opdagen!

Klachtnummer
# 348248
Gebruiker
#kwantumhater
Datum
0 reacties

Details

De klacht

tot 2x toe komt de stoffeerder niet opdagen. Stoffeerder geeft blok van 13.00 - 18.00 uur en om 17.30 uur belt hij af. Twee keer een volle dag vrij moeten nemen en twee keer met 'sorry' als excuus. Kwantum regelt niks m.b.t. de klachten die ik hierover stuur en ze kunnen alleen maar 'sorry en excuses' zeggen. 100% is betaald vooraf en ook daar kan ik niet vanaf. Kortom een slechtere organisatie als Kwantum bestaat er niet.

De oplossing

Ik wil dat de gordijnen binnen no time hangen en als compensatie mijn geld terug, dat zal ongeveer de kosten zijn die ik heb moeten maken om 2 dagen, en dadelijk dus 3 dagen, vrij te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen