Klacht Kwantum: Stoffeerders verschijnen niet en we worden voorgelogen.

G. Vollebregt

Donderdag 24 oktober: Afspraak om kamer 1 te stofferen. Stoffeerder verschijnt niet. Kwantumservice geeft om 17.30 aan dat hij écht nog komt... Helaas.
Vrijdag 25 oktober: Stoffeerder had een kapotte bus volgens de klantenservice .. Nieuwe afspraak op 30 oktober: beide kamers worden in 1x gestoffeerd. Dit hield voor ons in dat we twee kamers moesten leegruimen wat bijna niet te doen was en om die reden hadden we het stofferen over twee dagen verdeeld.
30 oktober: Andere stoffeerder verschijnt met maar 1 rol voor kamer 2. Rol van kamer 1 is kwijt (ligt nog in de kapotte bus?). Kamer 1 wordt met rol van kamer 1 gestoffeerd.
Nieuwe afspraak gemaakt, nieuwe bestelling voor rol gemaakt van 4.10. voor 19 november.
19 november: Derde stoffeerder belt op dat er een rol ligt van 3.90. Dat gaat niet passen.
Weer een nieuwe afspraak gemaakt voor 28 november. Nieuwe bestelling van 4.10 m en de stoffeerder komt tussen 10.00 en 15.00.
28 november: Helaas, weer niemand op komen dagen. Vier keer gebeld met de klantenservice/planning die zeggen dat ze telefonisch contact hebben gehad met de stoffeerder en dat deze toch écht komt. Mijn man is naar de Kwantum in Naaldwijk gereden waar de rollen worden geleverd en opgehaald worden door de stoffeerders. De rol van 4.10 m ligt daar nog....Geen stoffeerder (en meerdere bestellingen voor die dag zijn niet opgehaald)... Het meest erge is nog dat we vandaag vier keer zijn voorgelogen door de planning dat er contact is geweest met de stoffeerder en dat deze onderweg is.

Wij verwachten….
1. Een reële vergoeding voor de drie opgenomen vrije dagen ( 600 euro en niet uitgekeerd in Kwantumbonnen).
2. Een door ons uitgekozen tijdstip voor de stoffering
3. We willen niet meer voorgelogen worden.

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?