Klacht Kwantum: Te lang wachten en beschadigd

Klachtnummer
# 436680
Gebruiker
BovenHaag#593
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet optijdig levering.
Hun beleid met het corona virus bestelling binnen 5 a 10 werk dagen daarna binnen 15 werkdagen ik moet bijna 1 maand wachten op mijn bestelling waarvan 1 door post.nl zelf retour is gezet door beschadiging en kreeg 1 pakket met beschadiging die ik ook retour heb verzonden.
Meerdere keren gevraagd voor geld terug via e-mail bericht,Telefonisch meer dan half uur aan de lijn gewacht.
En nog niet kunnen spreken met kwantum.

De oplossing

Mijn geld terug geven.
Ik wil geen beschadigd laminaat pakketten waar ik bijna 1 maand op moet wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen