Klacht Kwantum: twee metalen kapjes al stuk waren en de bijgeleverde gloeilampjes extreem snel stuk gaan

Hanzeman

lampen kapot
op 21-08-2017 had ik een zes tal lampen gekocht
en de bijgeleverde gloeilampjes extreem snel stuk gaan heb ik besloten om alle gloeilampjes te vervangen.

tot mijn schrik kwam ik tot de ontdekking dat twee metalen kapjes al stuk waren.

de fabrikant heeft in zijn onmetelijke wijsheid de metalen bollen aan de binnenzijde voorzien van een glazen,plastic bol alwaar het metaaldraad omheen is gevlochten.

doordat de lamp heet wordt en metaal anders uitzet en krimpt dan glas,plastic ontstaat er een spanningsverschil op de binnenste bol.

dit heeft tot gevolg dat deze dus stukgaat ,dit bij de aanhechting alwaar het andere metalen deel wat dient als schroefdraad breekt.

Ik heb deze klacht ook naar kwantum zelf gemaild en kreeg een tegen bericht dat zie kopie
Behandeling en reactie op je klacht
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een bevestiging.

aangezien ik nu nog niks gehoord heb had ik ze nogmaals gemaild zie hieroner

Ik heb tot op heden nog geen bevestiging van mijn klacht ontvangen , derhalve kan ik er redelijkerwijs wel vanuit gaan dat deze klacht na twee dagen al wel in behandeling is genomen.

want telefonisch wordt ik meer als een half uur in de wacht gezet

vandaar dat ik nu mijn klacht hier plaats

Ik zou graag de twee kapotte bollen daar weer twee nieuwe voor willen hebben.
het mag niet zo zijn dat ze al binnen twee maanden kapot klappen en de lampjes ook niet

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kwantum?