Klacht Kwantum: verduisterend rol gordijn verkeerd gemonteerd en verkeerd ingemeten

Klachtnummer
# 623598
Gebruiker
het aftellen is gestart
Datum
0 reacties

Details

Klacht

verduisterend rolgordijn verkeerd ingemeten en daardoor verkeerd geplaatst het is bevestigd op kunststof kozijn glas gordijnen in woonkamer niet correct geplaatst
en scheef aan de zoom

Gewenste oplossing

in ieder geval contact dat dit opgelost wordt ik heb 800 euro betaald voor dit pruts werk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kwantum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kwantum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen